2011. május 23., hétfő

A hétvége két véglet

Ez a hirtelen meleg nyári módozatot indukált a kertészkedés terén=sokat kellett locsolni. Sőt, sikeresen elpalántáltam a paprikát is. Igaz, mindössze 12 tövet. Elég lesz az. Inkább a paradicsom, és az uborka a lényeg úgyis....évek óta.
Kaptam még sütőtököt is, a paprika mögé ültettem.

Egyelni, ritkítani kell a répát, és a zöldséget. Ez "derekas" munka a javából. Különösen, hogy akkor lehet jól csinálni ha nedves a talaj. Attól meg ugye sáros lesz a kiskertész keze. Eh, idegesítő egy munka. Különösen, mert nehéz úgy kihuzigálni, hogy szép egyenletes legyen. De a lényeg azért az, hogy kikeltek, és az hogy nem lett olyan nagyon foghíjas, mint pl. tavaly.

A babot is ritkítottam. Remélem nem árt neki, de sokat tettem le a biztonság kedvéért. Szerintem mind kikelt, és muszáj volt ritkítani. 4-5 szálat hagytam meg.

Hamarosan karózni kell a paradicsomot is. Bár elég erőtlen, szerintem sokat locsoltam. Most egy kicsit hagyom pihenni. Az uborka szépen kipendült, és igen élesen meg lehet különböztetni már most a két fajtát. Legszebben a cukkini fejlődik, pedig megijesztett, hogy nem lesz belőle semmi.

A kukorica 4 szárát is ritkítottam kettőre. Remélem lesz belőle valami.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése