2011. május 16., hétfő

Kis kihagyás-babos band

Nos időközben elég sok minden történt a blogírás rovására.

Kb. egy hónappal ezelőtt jött az eső, szerencsére.

Jót tett.
Elültettem a szárazbabot, és a zöldbabot, illetve a cukkinit.
Csávázott magokat vettem, és bokrokban tettem el.A szárazbab szépen fejlődik, a zöldbab viszont le van maradva. Sőt eléggé erőtlenül indult. A cukkini meg egy hétig elő sem bújt, csodálkoztam is.érdekes módon az a szem amiből bújnak kifelé összeszorítva kínozta a szárat, nem dobta le:-o

Ez a szárazbab. Mivel többnyire koraeste jutok ki, nem túl jók a képek, sorry.





Május elején jöttek a fagyok, erre számítottam. A szakirodalom szerint meg kell várni, hogy elmúljon a májusi fagy, csak ezután lehet elültetni az uborkát.
Nekem nincs időm csíráztatással, meg palántával bíbelődni, így csak az évek során tapasztaltak felhasználásával magról vetem. Elég drága fajta, és ugyancsak csávázott vetőmagról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése